Yöntem

Öğrenen Odaklı Yaklaşım;
    • Bireysel bilgi ve öğrenme özellikleri analizi,
    • Uygun grupların oluşturulması.
Etkileşimli Uygulama;
    • Danışmanlık ve yönlendirme,
    • Bilgi kaynakları sunulması.
Aşamalı Program;
    • Temel kavramların tanıtılması,
    • Bilgi aktarımı,
    • Yorumlama,
    • Algılama,
    • Uygulama.
Çoklu Ortam Araçları Kullanımı;
    • Animasyon,
    • Grafik,
    • Simülasyon,
    • Video,
    • Karma Yöntem,
    • e-öğrenme.
Bireysel Katılımı Özendirme;
    • Yaşamsal örnek olay, (core),
    • Vaka analizi, (case study),
    • Rol alma, (role playing),
    • Psiko-drama,
    • Gerçek olay tahlilleri.
Her Eğitim Konusu için Öğrenme Düzeyi Belirleme;
    • Kazanımların ölçülmesi,
    • Düzeltmeler,
    • Pekiştirmeler.
    • Nesnel Ölçme ve Değerlendirme Araçları Kullanma;
    • Anlama,
    • Yorum,
    • İfade edebilme.
    • ANALİZ - VARK Sistemi;
    • Görsel, işitsel, okuma, yazma ve psikomotor algılamaların belirlenmesi,
    • Katılımcıların öğrenme profili ve öğrenme tercihlerinin belirlenmesi,
    • Gruplarda uygulanacak eğitim yöntemlerinin belirlenmesi.
    • Katılımcıların;
    • Görev tanımlarının, yetki ve sorumluluklarının,
    • Görevin yürütülmesinde işlem aşamalarının,
    • Koordinasyon ve takım uygulamalarının,
    • Delegasyonların,
    • Acil durum eylem planlarının,
    • İç ve dış haberleşme kanallarının,
    • Eğitim konularında hazır bulunuşluğunun,
    • Görev odaklı öğrenme hedeflerinin, hedef davranışların,
    • Eğitim ihtiyacının ve içeriğinin belirlenmesi.
Değerlendirme Raporu ve Sonraki Eğitim Gereksinimi için Planlama;
    • Performans Yönetimi disiplininde değerlendirme.

Zaman Planı;

Analiz ve eğitim programı hazırlığı;
    • Hedef davranışlar,
    • Hedef kitle analizi,
    • Program geliştirme,
İlk Rapor;
    • Eğitim uygulama,
    • Ölçme değerlendirme,
Sonuç Rapor;
Sayfayı Yazdır Word'e Aktar